vrijdag 6 juni 2008

De 2 Swap kaartjes die ik mocht ontvangen

Dit kaartje kreeg ik van Robyn uit Australia wat leuk is dat toch om zomaar ergens ver vandaan een kaart te krijgen.


En dit kaartje kreeg ik van Bea ook een geweldig mooi kaartje. Meiden bedankt hoor.


Nu nog even wachten totdat de mijne in Texas arriveerd en dan zet ik die na m'n vakantie er ook op. Het was heel leuk om te doen en het is zeker voor herhaling vatbaar.
Inmiddels is de caravan helemaal vol gepakt (was vanavond om half 10 nog bezig) maar goed alles zit erin. Morgenochtend gaan we richting Baarn en als het weer een beetje zo blijft als vandaag mogen we helemaal niet mopperen.
Ik wens jullie een heel fijn weekend, en volgende week zondag zijn we weer thuis.


2 opmerkingen:

Tiets zei

een fijne vakantie Tineke!

Janny zei

superleuke kaarten heb je gekregen en een fijne vakantie!