vrijdag 1 augustus 2008

Penny black challenge # 7

Op de valreep nog even een kaartje voor de penny black challenge gemaakt het papier had ik vorige week gekocht het is van S.E.I ik was namelijk in abbekerk gaan kijken bij marjolein zweed omdat daar cardstock te koop was ,omdat wij hier in de buurt niet zo veel meer hebben.En ik vind cardstock via internet erg moeilijk kopen omdat je niet de juiste kleur kunt zien.
Zij hebben nieuw cardstock van colore core en als je dat door de cuttlebug haalt en licht opschuurt krijg je het effect wat je in het hartje ziet en het is er in 160 kleuren dus ik ben helemaal gelukkig.
Voor de challenge was de opdracht iets met dieren van de boerderij dus vandaar mijn twee verliefde varkentjes. Het is iets heel anders dan ik van mezelf gewend ben maar ach dat moet ook eens kunnen.
Nu eerst eens een lekker kop koffie heb ik wel verdiend.


8 opmerkingen:

sandra_w zei

Oooo deze is ook al zo leuk geworden.Je gaat lekker....;))

Riet zei

prachtig Tineke leuk dat papier dat je kan opschuren.
veel liefs Riet.

tracie zei

Oh wow fabulous card Tineke, I love these cute piggies and your design is fab I love all the pretty papers - great work. Thanks for joining us this week :)x

Richelle zei

Very cute! love the piggies-adorable
.

Kath Stewart zei

Oh this is so cute - love the piggies and the papers you have used - thanks so much for joining us at PBSC this week
Kath
xxxx

ella bella zei

wow this is gorgeous i love the colours and the layout and those little piggies are sooooooo sweet.
thanks for joining this weeks PBSC
Tracy x

Lia zei

schitterende kaart echt mooi papier

Janny zei

deze is ook errug leuk geworden!