zaterdag 3 januari 2009

Happy Anniversary

Allereerst wil ik iedereen die hier zo nu en dan komt kijken, een gezond en gelukkig 2009 toewensen en dat het maar een heel mooi jaar mag worden.
Vandaag m'n eerste kaartje voor dit jaar gemaakt, ik had van mijn vriendin Sandra voor mijn verjaardag een prachtig knutselpakket gekregen waaronder dit papier en stempel en nog veel meer en tja je gaat toch altijd met het nieuwste aan de slag en wat een gaaf stempeltje weer hé.
Nog een heel fijn weekend en bedankt voor je bezoekje en graag tot een volgende keer.

9 opmerkingen:

Riet zei

wowwww Tineke wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt.

jij ook een gezond en creatief 2009 meis.

liefs Riet.

sandra_w zei

Woww!! Tis weer een superssssss mooi kaartje, Tinek!!

Liefs, San

Jolanda zei

Schitterend kaartje Tineke en nog de beste wensen voor 2009!

Monique zei

Tineke, wat een prachtig kaartje, mooie kleurencombinatie!

voor jou ook de allerbeste wensen voor 2009!

Tiets zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
diana68 zei

Dat is zeker een leuk cadeau en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt Tineke...

en ik wens jou ook het allebeste voor 2009 toe.

diana x

Unknown zei

gaaf kaartje :D! en ik wens jou en je gezin ook een gezond en creatief 2009 :D!

xxxxBetina

Anoniem zei

Hallo Tineke, ik kom hier regelmatig langs om je kaartjes te bewonderen ze zijn altijd prachtig !! groetjes Els.

Ila zei

Absolutely Beautiful!!...Love the coloring, lace image...everything!!..Hugs, Ila