dinsdag 7 april 2009

The future belongs to




De laatste 2 weken weinig gemaakt, het was drukkies vorig weekend lekker een weekendje met z'n allen weggeweest Hennie werd vorige week 50 dus dat hebben we lekker gevierd, in Belgie hadden we een huisje en op het park zo'n heerlijk subtropisch zwembad en afgelopen weekend het huis vol visite gehad. Maar nu is de rust weergekeerd en met het paasweekend in het vooruitzicht kan ik me daar al helemaal op verheugen want heb zulke leuke foto's gemaakt en daar wil ik natuurlijk wat leuks mee gaan doen.
Dit hierboven is de buit van af en toe even tussendoor iets maken, ik moet natuurlijk wel blijven oefenen stel je voor dat ik het verleer.
Dit was het weer even, en tot de volgende keer.


7 opmerkingen:

Lia zei

schitterende kaartjes weer tineke
liefs lia

Janny zei

supers allemaal Tineke en zo te zien ben je het echt niet verleerd!
fijne paasweekend!

diana68 zei

Klinkt allemaal erg gezellig en vermoeiend Tineke ;o) je kaartjes zijn erg leuk....

diana x

sandra_w zei

Je bent het echt niet verleerd hoor ;) Ze zijn weer helemaal leuk!!

Liefs,
San

Jolanda zei

Nog van harte gefeliciteerd. Leuke kaartjes

Riet zei

wat heb je dat weer schitterend gemaakt Tineke.

liefs Riet.

Unknown zei

mooie kaarten Tineke :D!

xxxxBetina