maandag 27 juli 2009

Boekje van de ZOO








Eindelijk na lange tijd weer wat kunnen plaatsen. Vorige jaar zijn we naar Ouwehands dierenpark in Rhenen geweest en met de foto's wilde ik weer een boekje maken, had inmiddels de zutter gekocht en kon deze zo mooi uit proberen.
Een paar weken geleden vond ik schitterend papier van imagnisce en dacht dat is precies wat ik zoek, en toen zocht ik nog een doosje tijd.( dat was niet makkelijk te vinden)
Maar mijn vakantie had ik al een beginnetje gemaakt en vorige week was hij eindelijk klaar en ik ben er weer erg blij mee. Hij staat hier weer in de kast te pronken.
Nog 2 dagen werken en dan hoop ik ook weer eens een kaartje te kunnen maken.
Nog een hele fijne avond .

7 opmerkingen:

Bianca zei

Ha Moeders,

Ik ben de 1e!!!!
Wat is het een leuk boekje geworden.
Dat is wel aan jouw toevertrouwd

Kus van ons

sandra_w zei

Ooo wat 'n gaaf boekje geworden, Tineke! Super leuke foto's en prachtig papier. Je bent lekker in de weer geweest met de Zutter. ;)

Tot woensdag!

San x

Jolanda zei

Hij ziet er supers uit Tineke! Volgens mij zitten er heel wat uurtjes in. Het papier past helemaal bij de foto's

Anoniem zei

Wat een gaaf boekje Tineke!! Dat zal een werk zijn geweest maar je ziet het er wel vanaf! Superrr!
Liefs, San

Janny zei

woow tis zeker weten een heel gaaf boekje geworden Tineke!

Corinde's Creations zei

Dit heb je echt heel mooi gemaakt, hij is prachtig geworden.

Groetjes, Corinde.

Riet zei

Wowww,Tineke,wat een prachtig boekje,heel mooi papier en details.
Wat een karwei zeg, daar zitten vele uurtjes in.

Liefs Riet.