zondag 30 augustus 2009

Wie wat bewaard heeft wat

In mei kreeg ik de cart kit en daarin zat een witte box ik dacht wat ga ik daar mee doen, dus gewoon maar even aan de kant gelegd, totdat ik ineens een cadeautje nodig had, dus ik aan de slag vanmiddag nu nog even iets kopen om erin te doen, het papier is van heel lang geleden, dus je ziet gewoon alles bewaren en ooit komt het van pas.



Deze 2 kaartjes heb ik gemaakt net voor en tijdens dat Sanne hier 2 weken geleden kwam logeren, want er moest natuurlijk geknuttseld worden, ze roept dan telkens gaan we draaien??? en dat moet dan gebeuren met de cuttle bug vind ze helemaal geweldig. En zoals je op onderstaande foto kunt zien ze heeft zich prima vermaakt hoor, en ik ook natuurlijk want we hebben 4 heerlijke dagen met elkaar gehad.


Morgen is het echt weer gedaan met de vakantie althans zo voelt het want dan begint de school weer op de maandag maar ook wel weer gezellig met al die meiden hoor, en daarna weer aan het werk dus voorlopig ben ik weer even uitgefreubeld.
Een hele fijne avond en tot de volgende keer maar weer.
Bedankt voor je bezoekje

6 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige doos en kaarten heb je gemaakt Tineke.
Leuke stempels ,mooi papier en kleuren.
Lief hoor hoe Sanne daar zit.
Als me oudste kleindochter komt ook Sanne,4 jaar,belt ze eerst en zeg dan.
Omie ik kom bij je logeren,ga jij alvast even stempelen,want dan kan ik een heleboel mooie dingen bij je maken.
Ohh dat is zoveel waard.

sterkte weer op school.
Liefs Riiet.

marijke zei

schitterende creatie heb je weer gemaakt ja wij scrappers kunnen alles gebruiken he en die foto van de kleine meid komt me zo bekend voor ook ik heb hier zo foto's van onze kleindochter en zet de cuttle bug neer op een tafel en mijn kleinzoon is uren zoet alleen al met strookjes papier er door heen draaien zelfs als de platen er niet op liggen ;0) ( dit uit veiligheid voor zijn handen)

sandra_w zei

Superrrrr creaties heb je weer gemaakt, Tinek! Wat 'n geweldige foto van Sanne. Ze heeft de creativiteit van oma ;)

Succes op school!

San x

Janny zei

gaaaaaaf Tineke!
en wat een enige foto zo van Sanne...kleine scrapster in de dop...van wie zal ze dat nou hebben;)
succes op school en stage!

Lia zei

schitterende kaartjes en je box is super.
Leuk dat Sanne zo enthousiast is met knutselen, ik geniet er ook altijd van als de kleien meid mee wil knutselen
liefs Lia

Jolanda zei

Ziet er weer allemaal super uit Tineke! Leuk om te zien dat Sanne ook helemaal verslaafd is aan het knutselen