donderdag 1 oktober 2009

Een middag naar Aardbeienland


In onze vakantie zijn we samen met Sanne een middag naar het Aardbeienland in Horst geweest
en wat is dat leuk zeg, een speurtocht, speeltuintjes, zelf aardbeienplukken en nog veel meer helemaal geweldig, en zelfs geleerd dat er niet 1 soort maar wel meer dan 100 soorten aardbeien bestaan.
Langs de speurtocht ging Sanne dan ook gewoon even zitten om van de kant de aardbeien te plukken en lekker op te eten.
Samen hebben we ook een bakje vol geplukt vers van het land.
Ik heb me weer even lekker uit kunnen leven tussen alle papiertjes en bloemetjes en kan d'r weer helemaal tegen.
De aardbeien zijn gemaakt van digitale stempels van het cutting cafe , ik heb nog wat vrije dagen te gaan dus wie weet komt er nog wat uit mijn handen gerold. Maar eerst even de ravage boven opruimen want kan nu echt niks meer vinden.
Nog een hele fijne middag.


7 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige LO's Tineke!! Leuk dat 'Aardbeienland', daar had ik nog nooit van gehoord.

Liefs, San

Janny zei

oooh geweldig mooi Tineke...wat leuk dat aardbeienland...wist niet dat het bestond!

sandra_w zei

Schitterende LO's heb je er van gemaakt, Tineke! Leuk ook zo met de aardbeien erbij ;)

San x

Jolanda zei

Ziet er weer super uit Tineke! Mooi papier, past helemaal bij de foto's

frans zei

harstikke mooi Tineke, vooral dat meisje is een heel mooi meisje. Je zult wel trots zijn met zo'n kleindochter.

Liefs, Frans

Lia zei

schitterende LO lekker zoet met het roze papier pas echt bij de aarbeitjes

Marjoleine zei

Wat een geweldige Lo's zeg!!

Liefs,
Marjoleine