maandag 21 december 2009

A tiny little angel

De schoolboeken heb ik lekker even de kast ingestopt, vorige week geslaagd voor m'n toets helemaal happy en heb dus niet voor niks zo hard geleerd.
Eind januari naar de hoofdfase en dan is het eind in zicht.
Gisteren dit kaartje even gemaakt, en kon zo mooi m'n nieuwe ballonnen( van de cookie cutter) gebruiken die ik een tijdje terug had gekocht.
Nu even 3 dagen vrij ik heb de afgelopen week weer heerlijk gewerkt, en mag met de kerst weer aan de slag.
En vanavond ga ik eerst eens aan de gang met het kerstsstuk waar ik vorige week alles voor in huis had gehaald en wat nog onaangeroerd in de bijkeuken ligt, even de boel hier in kerstsfeer brengen.

3 opmerkingen:

Lia zei

super mooi kaartje tineke leuk de ballonnen, hele fijne dagen
liefs lia

Riet zei

Gefeliciteerd Tineke, dat heb je binnen,wat je zeg niet voor niks geleerd.
Prachtig kaartje heb je gemaakt zeg.
Mooie details en prachtig papier.
gezellige dagen.

Liefs Riet.

Janny zei

heeey Tineke gaaf dat je geslaagd bent...gefeliciteerd en nu even lekker genieten!
fijne feestdagen!!