dinsdag 2 februari 2010

I love you more today

Het is 24 jaar geleden toen Sander net geboren was, en hennie voor zijn werk naar Amerika moest. Toen hij terug kwam had hij allerlei valentijn lekkernijen meegenomen ik was verbaasd kende het helemaal niet dus nooit iemand eens zo'n kaartje kunnen sturen. Maar volgens mij kun je het dus ook gewoon maken voor je hussie en hem daar zo op valentijnsdag mee verassen.
Het papier is zo mooi, de stempeltjes zo cute.
De afgelopen tijd heb ik me even heerlijk uit kunnen leven met het maken van de kaartjes, donderdag en vrijdag weer naar school het laatste stukje van de opleiding dus er nog even flink tegenaan, maar dit was weer even heerlijk zo.
Een fijne dag vandaag.

5 opmerkingen:

bianca zei

Nou ik denk dat ons pap hier wel heel erg blij mee is hoor??!!!!
Je hebt trouwens allemaal mooie kaartjes gemaakt. Die opdracht van mij mag je er niet opzetten voor het geval dat de persoon kijkt.

Kus mij

Durvina zei

Wat een mooie kaart, en die stempels zijn erg leuk en zeker omdat jij ze in een 3-luik hebt gebruikt.

Groetjes Durvina

Ila zei

These cards are all Gorgeous!!...the bears are Super Cute..your coloring is Fabulous!!..Hugs, Ila

Lia zei

schhitterende kaart tineke
liefs Lia

Jolanda zei

Leuk kaartje Tineke.!