zondag 21 maart 2010

cadeau tasje

Ik roep al 2 weken ik moet nog even een tasje maken voor een kraamcadeautje, maar op één of andere manier is het dan altijd iets wat dan nog op het laatste nippertje moet gebeuren, gistermiddag begonnen en gelukkig hij is klaar.
Verder is het hier erg stil met het maken van kaartjes, want ik heb het erg druk met de laatste dingen van school maar nog even dan is dat ook weer voorbij ( dat zeg ik maar iedere keer tegen mezelf).
Vandaag begint de lente laat maar komen dat zonnetje.
Een hele fijne zondag en tot de volgende keer maar weer.

5 opmerkingen:

Gemma zei

Wow Tineke, wat een ontzettend leuk tasje! Zo is een cadeautje krijgen helemaal een feestje! Groetjes Gemma

Anoniem zei

he zus wat een mooi tasje zeg zus

jezus zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Unknown zei

wat een gaaf tasje Tineke :D! heel veel succes nog met de laatste loodjes voor school!

xxBetina

Patricia Derksen- Cornelissen zei

Hallo Tineke,
Om te vieren dat ik geregeld bij je kom kijken op je blog heb ik een award voor je staan op mijn blog kom hem maar ophalen
Liefs Patricia