woensdag 23 juni 2010

Thinking of you

Het begint te wennen hoor, de vrije tijd die ik nu heb lekker hoor.
En aangezien ik helemaal niets om de voetbal geef druk ik lekker af en toe ff m'n snor en duik de hobbykamer in.
Ik heb mezelf voorgenomen om de restjes papier wat zo goed als op is, om daar mee aan de slag te gaan dit is nog een restje van Heide Grace. Soms al ik kijk wat hier allemaal ligt dan denk ik, de eerste 100 jaar kan ik kaarten maken eigenlijk te erg. Maar ja soms is de verleiding zo groot om weer eens wat nieuws te kopen en daar kun je gewoon helemaal niets aan doen, dan rolt het zomaar in je mandje (lol).
Nu even lekker met een boek in de tuin en vanavond steken we de bbq maar eens aan, gezellig en de rest van de week nog lekker vrij wat naar nou met dit mooie weer.
Nog een hele fijne middag.

2 opmerkingen:

Marjoleine zei

Schattig kaartje, Tineke!
Enne....hebben we dat niet allemaal? Zoveel papier en toch meer willen!! Voor mij is het in ieder geval heeeeeel herkenbaar hihihihi

Liefs,
Marjoleine

Lia zei

schitterende kaart en bij mij ook heel herkenbaar heb ook nog zoveel liggen en steeds toch weer eens af en toe wat nieuws kan ik ook niet laten
liefs Lia