vrijdag 10 februari 2012

Tilda






Als je eenmaal je Tilda boek openslaat en ermee aan de gang gaat wil je steeds meer. Ik was begonnen met de tekkel die gezellig op het bankje mocht komen zitten ,en met nog de hele mand vol stofjes voor me ook aan de slag gegaan  met het memo/memories bord. Ik had wat foto's van mezelf van heeeeel vroeger en ineens vond ik ook nog mijn geboorte kaartje. Jammer genoeg ben ik op veel te jonge leeftijd mijn vader verloren daarom zijn deze foto's me erg dierbaar. Hij krijgt een mooi plaatsje in de kamer.
En ook nog een kaartje gemaakt en ingekleurd met distress inkt.
Fijn weekend

Liefs Tineke

3 opmerkingen:

sandra_w zei

OOoo wat is hij gaaf geworden, Tien! Ook je memobord is superleuk...en je kaartje mag er ook weer wezen. Je bent lekker bezig :-)

San x

diana68 zei

Wat gezellig bij jou Tineke...onwijs top memobord en je kaart is ook heel leuk !!

diaan x

Lia zei

woww schitterend mooi heel mooi memobord, kaartje geweldig mooi en ook je hond is super
liefs Lia