maandag 11 februari 2013

Love You



Even een kijkje in mijn slaapkamer, wat hij is af mijn sprei en wat ben ik er blij mee. Ik had er een jaartje voor uitgetrokken, en heb er precies 9 maanden over gedaan.
Nu moet ik zeggen dat het niet was gelukt als mijn moeder niet had geholpen met de kleine rondjes te haken die er allemaal tussen zitten. Mam bedankt je bent een topper xxx.
Gistermiddag heb ik het tasje gemaakt mijn zusje wordt 50 in maart hihi gelukkig ziet ze er niet zo uit maar een geintje moet kunnen met dit gekke stempeltje ik zal er wat extra lekker in doen.
Het bovenste kaartje is van vanmiddag, heb lekker in mijn hobbykamertje gezeten. Nog 1 dag vrij en dan mag ik weer aan de slag dus even in de relaxed stand.

                                                              Liefs Tineke   

3 opmerkingen:

Lia zei

woww mooie kaartjes en wat een schitterende sprei heb je gemaakt erg mooi
liefsLia

Unknown zei

Wat een schitterende sprei Tineke! Echt heel mooi. En je kaartje/cadeautasje zijn natuurlijk ook weer geweldig.

Groetjes,
Miranda

sandra_w zei

Oooo is ie eindelijk af? Prachtig mooi Tien, daar mag je trots op zijn en op moeders natuurlijk ;)
Kaartje en tasje zijn ook weer leuk!

Wat wordt je volgende (haak) project?

San xx