woensdag 16 juli 2014

Somethimes .... I wonder


Voor onze vakantie was ik begonnen  met foto's die vorig jaar met de vakantie waren gemaakt. Ik vond deze te mooi om er niets mee te doen, en dit is het resultaat. 



Deze 2 lay outs zijn met foto's van alweer 2 jaar geleden en gemaakt op de ginkelse heide. Weer heel wat anders de bovenste het gaat me met dit vrolijke papier lijkt wel toch wat beter af.
Doordat de echte vlieger niet op de foto staat heb ik het zomaar gedaan.



 Ook zit onze zomervakantie er jammer genoeg alweer op, de eerste week zijn we in Groesbeek geweest en hebben heel veel gefietst. Ook de zevenheuvelenweg gedaan maar pffff dat is wel heel erg heftig hoor, maar trots op mezelf dat ik hem toch gefietst heb.

 En daarna 2 heerlijke weken in Geijsteren dat voelt altijd een beetje als thuiskomen, tentje mee zodat Sanne en Lars lekker konden slapen en wat was het een feest in een eigen tentje. En gewoon 2 weken prachtig weer gehad en genoten.




                     Onze vrienden die elke dag langs kwamen om het oude brood op te eten.

                                 En dit uitzicht daar kun je toch geen genoeg van krijgen
Volgens mij was dit het voor nu weer even. 

Fijne dag en geniet van het mooie weer. 

Tineke 

1 opmerking:

blauwruitje zei

Ha die Tineke, dat ziet er uit als een heerlijke vakantie. En ik vind het zo leuk dat je de mooie momenten op zo'n mooie manier vastlegt. Mijn foto's zitten stevig in een kartonnen doos. Daar kijk ik eigenlijk bijna niet in en dat is best jammer. Werkse weer na zo'n fijne vakantie. Groetjes Sandra