maandag 7 juli 2008

Hugs & Kisses

Gisteravond was ik nog met dit kaartje begonnen maar kreeg het niet helemaal af, vandaag eerst gewerkt en toen ik thuis kwam dacht ik eerst dat kaartje af (kon gewoon niet wachten tot vanavond) Het papier had ik vorig jaar op de krea-doe gekocht maar nog helemaal niks mee gedaan maar het is zo mooi het is van Dream Street Papers LLC.
Het stempeltje is van PB . Sandra en ik hadden elk weer wat besteld en afdrukjes uitgewisseld dus zo heb je toch elke keer wat anders.
Voor straks eetsmakelijk en alvast een hele fijne avond.

Liefs Tineke




6 opmerkingen:

Janny zei

ooooooooh wat een cutiestempel Tineke, leuk dat jullie zo de stempels kunnen wisselen!

Marja Sch zei

Wat een lief kaartje. Leuke pin daar bij die bloem. Gr Marja

sandra_w zei

WOW! Wat is ie gaaaaaf geworden, Tinek!! Helemaal top....;)

***Bep*** zei

Wauwwwwww wat een gaaf kaartje zeg......mooie kleuren en zo'n lieve stempel

daantje zei

wat een schattig kaartje zeg
groetjes
daantje

Lia zei

schitterend kaartje super lief stempeltje