woensdag 4 februari 2009

Nog weer 2 kaartjes gemaakt

binnenkant



Afgelopen zondag lekker even boven gezeten en nog 2 kaartjes gemaakt. Het sneeuwde buiten dus ik dacht een winterkaartje kan ik nog wel maken.
Ik was te laat om er een foto van te maken het werd al donker, en maandag en dinsdag naar school en ook laat thuis dus ik dacht net nu moet het maar even gebeuren.
Onderdertussen ook maar even een verlanglijstje aan het maken voor Rijswijk :p:p want dat zit er ook weer aan te komen heerlijk om daar weer even rond te gaan neuzen.
Nog een hele fijne middag, bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties elke keer.



6 opmerkingen:

Marjoleine zei

dat ziet er weer leuk uit, Tineke!!

Groetjes,
Marjoleine

Riet zei

wat een schitterende kaarten Tineke.

liefs Riet.

Marja Sch zei

Wat een geweldig leuke kaarten Tineke. Echt een heerlijke winterkaart. Hier ligt er vandaag ook een laagje sneeuw. Gr Marja

Lia zei

schitterende kaartjes tinek

sandra_w zei

Ze zijn weer helemaal leuk, Tineke!! Mijn lijstje is ook al klaar ;)

Liefs, San

Jolanda zei

Leuke kaartjes Tineke!