zondag 17 mei 2009

Ik heb niet helemaal stil gezeten

Zo af en toe zit ik toch lekker even in mijn hobbykamertje hoor, had nog even geen tijd gehad om het één en ander neer te zetten dus het lijkt nu net of ik me de afgelopen week heb opgesloten en alleen maar aan de freubel ben geweest, maar dat is niet helemaal het geval hoor. Dit is gewoon de hele buit van de afgelopen 2 weken.
Dit melkpakje had ik gemaakt voor mijn omaatje die was vorige week zondag jarig en is toen 98 jaar geworden.
Gevuld met heerlijke bonsbons want dat vind ze wel heel erg lekker.
En gisteren lag daar ineens de nieuwe Card-kit van Card-art op de mat en hij is zo gaaf, zulke vrolijke kleurtjes dus daar moest ik gewoon mee aan de slag, en vandaag had ik mijzelf een heerlijke knutseldag beloofd en omdat mijn moeder hier ook nog was hebben we lekker samen boven gezeten en ik kon gewoon niet meer stoppen dus 3 kaartjes met de nieuwe kit.







Dit kaartje is gemaakt met een sketch van Inge die bij één van de vorige kits zat





Zo dit was de hele buit en het was een klus om het hier op te krijgen,maar het is weer gelukt. Heerlijk weer even zo'n dagje niks anders dan papier,bloemetjes en stempeltjes .
Morgen weer naar school en vanaf dinsdag weer aan het werk dus voorlopig is dit het weer even.
Leuk als je hier weer even langs kwam en tot de volgende keer.

11 opmerkingen:

daantje zei

wat een mooie kaartjes zeg. Stuk voor stuk erg schattig en mooi,
groetjes
Daantje

Marja Sch zei

Jeetje Tineke jij bent lekker bezig geweest zeg. Het zijn plaatjes allemaal. dat papier is idd erg leuk. Gr Marja

marijke zei

zo jij bent lekker bezig geweest schitterend allemaal weer wat je geplaatst hebt

Jolanda zei

Je bent lekker bezig geweest Tineke! Het zijn stuk voor stuk weer plaatjes. Nog gefeliciteerd met je oma, jeet 98 da's een hele leeftijd

Janny zei

woooooow jij bent zeker heerlijk bezig geweest Tineke! gave kaartjes! en succes met je studie en stage!!

Corinde's Creations zei

Super mooie kaartjes zeg, dat heb je geweldig gemaakt.

Groetjes, Corinde.

*Ellen* zei

wat een toppertjes allemaal erg mooi en je hebt goed je best gedaan

Riet zei

Wowww Tineke,wat heb jij schitterende kaarten gemaakt,en voor oma dat pak ,prachtig gemaakt.
Alles even mooi bij je meis.

Liefs Riet.

Lia zei

schitterende kaartjes heb je weer gemaakt echt allemaal zo mooi
liefs Lia

Saskia zei

Wat een prachtige creaties!!!

Groetjes,
Saskia

diana68 zei

nou dan druk jij je nog zachtjes uit...wat een crea's zeg !! stuk voor stuk zijn errug leuk Tineke.

Diaan x