donderdag 28 mei 2009

Sending smiles

Heerlijk aan de knutsel geweest, ik had het weekend mezelf met een nieuwe doos potloden verwend en die kwamen gisteren al binnen joepie dus naar boven.
Vorige week was ik nl een avondje bij mijn vriendin Sandra geweest om eens te kijken hoe of de derwent potloden werkten ik gebruik altijd aquarelpotloden met water en een kwastje maar dit is weer heel iets anders en o zo leuk om te doen, dus ik dacht doe eens gek en verwen jezelf maar eens lekker. En dit is het resultaat, het papier is van pinecone en had ik bij Carmen besteld het is zo vrolijk, en de lay out van het kaartje is van Inge thanks hij was erg leuk om te doen.
En dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn nichtje die volgende week jarig is en omdat ik niet heen kan omdat ik dan aan het werk ben ook de binnenkant maar even bekleed.

Dit doosje wat ik ooit eens bij de xenos had gekocht heb ik afgelopen weekend beplakt en in het doosje 2 paar babysokjes gedaan gewoon een leuk cadeautje.


Ik heb nog heerlijk een paar daagjes vrij, even genieten van het mooie weer en zo af en toe gewoon eens een duik in mijn kamertje nemen.
Voor iedereen die hier altijd even langs komt om een kijkje te nemen dank je wel daarvoor.



6 opmerkingen:

Janny zei

wat een heerlijke vrolijke kaarten heb je gemaakt Tineke en wat een leuke tekst ook!
dat doosje is ook suuuper!

sandra_w zei

Hihihi nou je bent ff lekker uit je dak gegaan....Je hebt weer schitterende kaartjes gemaakt en zo mooi ingekleurd ;)

Geniet lekker van je vrije dagen!

Liefs,
San

Lia zei

super mooie kaartjes het papier vindt ik geweldig zo vrolijk je zou er helemaal blij van worden.
leuk dat de derwents zo goed bevallen ik heb de prisma's en ben daar zeer tevreden over
liefs Lia

Riet zei

Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Tineke, prachtig papier ,word je echt vrolijk van.
En het doosje is ook prachtig.

fijn weekend.
Liefs Riet.

Corinde's Creations zei

Ze zijn allemaal erg mooi geworden. prachtig hoor.

Groetjes, Corinde.

Renilde zei

Leuke kaarten Tineke! Fijn werken he die Derwent potloden! Je doosje is ook prachtig
groetjes, Renilde