maandag 30 augustus 2010

Theebusje opgepimpt




Voor de vakantie viel de kit op de mat, het blijft toch altijd een cadeautje. Ik heb hem maar weggestopt want ik had toen geen tijd, maar vorige week ben ik er lekker eens voor gaan zitten en eerst maar weer eens een kaartje gemaakt.
Het moet allemaal weer even wennen hoor maar er is toch weer wat uitgerold.
Zaterdag vond ik in de keukenkast 2 blikjes waar ik ooit theepads van de Senseo in bewaarde maar eigenlijk niet meer gebruik. En daar ben ik gisteren mee aan het stoeien geweest. Ik weet nog niet wat er in gaat maar het zal best weer een bestemming krijgen.


Het papier is geweldig zulke mooie kleuren dus ik ben hier nog niet klaar mee.
Nog een fijne avond en tot de volgende keer.





3 opmerkingen:

diana68 zei

tis zeker mooi papier en ook een heel mooi kaartje en nog mooier busje !!

diana x

Lia zei

schitterend kaartje en je busje is super..
Met mij gaat het nog niet zo, ga nog steeds niets vooruit, lopen gaat nog steeds helemaal niet en ben ook best snel moe.
Maar probeer iedere dag toch opgewekt te blijven voor de kinderen wat niet altijd lukt hoor
liefs Lia

Unknown zei

prachtig Tineke!!

xxBetina