woensdag 8 september 2010

A hundred hearts







Zo even uitpuffen met een lekker koppie, ik ben vandaag druk aan het schilderen geweest maar heb natuurlijk de afgelopen week ook lekker in mijn hobbykamertje gezeten hoor.
Het zou mooi zijn als een dag wat langer zou duren, ik heb altijd tijd tekort.( of ik wil gewoon teveel)
Vorige week lag de nieuwe kit in de bus, en die is echt om te smullen dus misschien vanavond eens kijken.
Nu eerst kijken of ik de verf uit mijn haren krijg het is net of ik er coupe soleil in heb zitten, ik bukte naar voren en plakte vast aan de lambrizering die was nog niet helemaal droog.
Nog 1 dag vrij en dag mag ik weer lekker aan het werk. Nog een hele fijne avond en tot gauw


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie kaartjes Tineke!! Hahaha dat heb ik ook altijd als ik aan het schilderen ben, de verf zit overal!

Nog even van je vrije dagje genieten hoor! :)

Liefs, Sandra

Lia zei

schitterende kaartjes tineke mooi papier heb je gebruikt, en dat had ik ook altijd als ik deed schilderen, zat er dan ook veel onder
liefs Lia