zaterdag 5 februari 2011

Take good care

Ik kreeg al klachten dat er niks nieuws te zien was, dus ben er toch maar even voor gaan zitten.
Ik heb het druk gehad met werken,al wel weer wat nieuwe kerstkaarten gemaakt maar die plaatst ik niet hoor.
Ondertussen ook nog bezig om een tilda beer te maken, wow wat is dat leuk om te doen. Ik vind dus eigenlijk teveel dingen te leuk en dat is lastig. Maar ja als ik niet zou werken en alle tijd van de wereld hebben is het misschien lang zo leuk niet omdat het dan allemaal mag (snap je het allemaal nog een beetje??) dus we doen het maar met de de vrije tijd die ik wel heb en dan geniet ik er ook enorm van als ik heerlijk in mijn hobbykamertje mag zitten.
Ik ben nu een mooi poosje vrij, dat is weer het voordeel als je flink wat uren gemaakt hebt dus wie weet wat er allemaal weer gaat gebeuren deze dagen.
Een hele fijne zaterdagavond alvast.

4 opmerkingen:

Lia zei

schitterend kaartje tineke, mooi papier
liefs Lia

diana68 zei

heel mooi kaartje Tineke en de onderstaande is ook geweldig !!

Diaan x

Unknown zei

prachtig kaartje Tineke!!

xxBetina

Ila zei

Totally Gorgeous!! and So Cute!!..Fabulous coloring and papers!!..Hugs, Ila