zondag 27 februari 2011

Tilda Tas



Nog even wat anders dan een kaartje of een lay out. De tas had ik gezien in het Tilda boek en vond hem zo gaaf dat ik hem gewoon moest maken, en dit is het resultaat.
Toen ik een dekbed van LIEF zag, dacht ik dit is wel een heel leuk idee om zo kussentjes te maken, dus Vrijdag met mijn moeder naar Alkmaar geweest en stofjes ingeslagen. Ik had 3 soorten stof gekocht, thuisgekomen ook de Tilda rozenstof gepakt en toen was het precies zoals ik het wilde.
Met de kantjes, en lintjes zijn ze helemaal naar mijn zin. We zijn gisteren samen bezig geweest en hebben er 4 gemaakt het staat zo mooi en ben er dus helemaal happy mee.
Nu word het weer hoog tijd om weer wat te scrappen.
Nog een hele fijne avond.

2 opmerkingen:

Unknown zei

gaaf Tineke!!

xxBetina

diana68 zei

onwijs leuke tas Tineke en het kussen heb je ook heel mooi gemaakt !!

diana x