zondag 10 april 2011

So Amazing

So Amazing is het kaartje wat ik voor mijn schoonmoeder heb gemaakt, als er wonderen bestaan is zij het wel die ons dat heeft laten zien. Een week lang op de ic gelegen en er was geen reden voor optimisme. En dan ineens keert het tij en laat ze zien dat het haar tijd nog niet is geweest. Dus je snapt hoe blij we hier mee waren. Ik vond dit papier en daar zaten deze rub-on bij en vond dat wel heel toepasselijk.

En dit zijn weer twee kaartjes voor de bestelling waar ik mee bezig ben, heel langzaam maar heb er toch al een paar af. Ondanks het mooie weer toch af en toe lekker even in mijn hobbykamertje De rest van de week heb ik ook nog lekker vrij dus wie weet wat er nog uit mijn handen rolt.

Nog een hele fijn dag vandaag en geniet van het mooie weer.


Liefs Tineke


4 opmerkingen:

diana68 zei

Jee dat is zeker "amazing".....veel sterkte verder nog. En mooie kaartjes heb je gemaakt Tineke !!

Diana x

Ila zei

All these cards are Gorgeous!!..especially love the piggy one..and the way you used the patterned papers!!..Hugs,Ila

Anoniem zei

Wow! Als dat geen wonder is... Je kaartje zegt het al 'amazing'! De andere kaartjes zijn ook weer super geworden Tineke!

Geniet van je vrije week!

Liefs, Sandra

Moon Hulsman zei

ohhhwww Tineke wat kan geluk toch groot zijn
Knuf voor je schoonmoeder
Liefs Moon