donderdag 3 november 2011

have a special day


Even weer wat kaartjes, met de bovenste heb ik meegedaan met de challenge van scrap en stempel.
Het geboorte kaartjes is voor mijn collega, bij wie ik de afgelopen week ook heb mogen kramen. Erg gezellig hoor om zo bij een collega te mogen werken.
En nu heb ik vrij en vakantie dus gewoon een hele tijd, de tijd om eens lekker wat in elkaar te knutselen. 
Het papier van het geboortekaartje is van Tilda, wat een prachtig papier is dat zeg.
Alvast een heel fijn weekend,
Liefs Tineke

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt Tineke! Geniet lekker van je vrije tijd!

Liefs, San

Annette zei

Wat een leuk blog heb jij zeg, ik kan alleen niet vinden waar je volger kunt worden. Je maakt hele mooie tags en kaarten hoor.
Kom je misschien ook eens bij mij kijken? groetjes Annette