donderdag 6 maart 2014

Have a Lovely BIRTHDAY



Ik gun me er vaak geen tijd voor maar een tijdje geleden ben ik gewoon eens op pinterest gaan surfen, en dan kom je inderdaad de leukste dingen tegen. Zo zijn ook de 2 onderste kaartjes geboren iets wat ik zelf gewoon niet bedacht zou hebben. 










Verder nog een verjaardagskaart voor mannen, een heerlijke reep opgeleukt, en voor het eerst 2 easel kaarten gemaakt erg leuk om te doen.
Nou mam tevreden ?? ze staan erop hoor (lol)
Ik ben lekker vrij en het mooie  weer komt er aan heerlijk.

                                                                         Tineke

3 opmerkingen:

Unknown zei

Dat ziet er leuk uit zeg! Lekker bezig geweest. Laat het voorjaar maar komen ;)

Nadine zei

Goed bezig Tineke! Wat een variatie, zo leuk!

jezus zei

ze zijn allemaal geweldig zus ik ga proberen ze na te maken met ons mams