vrijdag 14 maart 2014

Hello

Voorbeeld van dit kaartje komt uit de kit van de afgelopen maand


                                               Dit is het labeltje wat in de de pocket zit
Deze week ben ik enorm verwend met een meega cadeaubon van mijn werk omdat ik 121/2 in dienst was.
Deze bon mocht ik besteden bij de Oma Dee.
Ook zat er in dit pakket de bestelling die ik gedaan had, de hartjes en de vlinders en het supergave blokje was voor mij uitgezocht  zoooooo mooi.
Deze week ben ik dus even losgegaan, en heb de blue-print de bloemen stempel plus dies van MFT  aangeschaft, en ben hier wel ontzettend blij mee.
Ik zit te wachten tot ik aan het werk mag, en ondertussen lekker aan de freubel niks erg.
Tineke


3 opmerkingen:

Alina zei

ik vind ze prachtig, Tineke, de ene mooier dan de andere!
bedankt voor de leuke reactie!

blauwruitje zei

Ha die Tineke, alweer 12,5 jaar bij de club. Proficiat! Ik vind je kaartjes weer super. Werk se en groetjes aan de meiden. Groetjes Sandra

Anoniem zei

Prachtige kaartjes weer Tineke!! Heerlijk hoor om even lekker los te gaan bij Oma Dee! Je bent goed geslaagd!
Liefs, San