donderdag 1 mei 2008

een leven samen


Een kaartje met papier van K&Company heb dit blok al een poosje maar het is zo mooi en ik vind rood hoort bij de liefde het is een kaartje voor 40 jaar getrouwd dus kan ik er zo mooi voor gebruiken.
De bloemen (waar op gestempeld is)zijn van m'n cookiecutter wat ik een geweldige uitvinding vind.
Het setje stempels heb ik pas gekocht en zijn van inkadinkado .
Nog 4 kaartjes te gaan voor m'n bestelling dus het begint op te schieten, misschien vanavond nog even.
Fijne avond alvast

7 opmerkingen:

Tiets zei

het blijft inderdaad geweldig mooi papier en je kaartje is super!

Nannyke zei

wat is het een mooie kaart geworden !!!!

sandra_w zei

Inderdaad schitterend papier en je kaartjes is weer super de super!!

Lia zei

je kaartjes zijn super die je gemaakt heb

Janny zei

prachtige kaartjes heb je weer gemaakt Tineke en dit papier is inderdaad erg mooi!

S zei

Prachtige kaart Tineke! Leuk ook die stempel in de hoek in het rood!!

Josee zei

Hoi Tineke
Ik heb ff hier rondgesnuffeld en je kaarten bewonderd.
Ze zijn helemaal :D!
Leuke vakantiefoto's ook !!!!