zaterdag 17 mei 2008

Happy Birthday to You




Nog maar een kaartje gemaakt met een restantje papier van chatterbox, van misschien wel 2 jaar geleden maar ook de restjes moeten op toch?


Van sandra kreeg ik weer wat afdrukjes waaronder deze nieuwe van Penny Black, dit blijven gewoon stempels die je altijd kan blijven gebruiken en die nooit vervelen en wat toch wel favorieten van me zijn.


Het rondje heb ik door de cuttlebug gehaald had op de beurs in Rijswijk nieuwe kleine malletjes gekocht om te embossen en dit maakt het rondje gewoon af.


Heb nu nog weer 5 kaartjes voor een bestelling, en dan hoop ik dat volgende week m'n foto's klaar zijn want kan niet wachten om daar mee te gaan scrappen want er zitten hele mooie bij.


Een fijne zaterdagavond en tot de volgende keer


6 opmerkingen:

sandra_w zei

Ooooo wat een bjoetie, Tineke! En wat zijn ze gaaf de CB malletjes ;)

Karin zei

wat een schatje. Helemaal goed

Marja Sch zei

Wat een mooi blog. Ik ben blij dat ik je gevonden heb. Kom vast vaak even spieken. Gr Marja

Maria zei

Wat een prachtige kaarten Tineke! Ik kom zeker vaker een kijkje nemen op je blog!

tineke zei

Dank jullie wel hoor voor de lieve reacties

sandra_w zei

Hi Tien, ik heb een verrassing voor je, kijk maar ff op m'n blog ;)