woensdag 21 mei 2008

Moederdag 11 mei 2008




We stonden dit weekend op de camping in Ede. Het is zondag als onze dochter met haar vriend en Sanne en Lars langs komen.
Het beloofd een mooie warme dat te worden, en het fototoestel ligt in de aanslag om zo proberen een paar mooie foto's te maken.
Zoals lars met dat voetje boven op dat plankje ligt geweldig.
Gister kon ik ze ophalen en dit waren er 2 van, mijn vingers jeukte om er mee aan de slag te gaan. Vind dit altijd de mooiste foto's om mee te scrappen.
dit zijn weer 2 lay outs voor m'n album van 15x 15.
Nu eerst maar even alles opruimen voor dat ik weer met wat nieuws ga beginnen, want kan echt bijna niks meer vinden.
Nog een een hele fijne middag en tot ziens

4 opmerkingen:

sandra_w zei

Helemaal geweldigggggggg, Tinek!Wat een super leuke foto's en de lo's zo gaaf!

Janny zei

waaaaaaaaauw ben er helemaal verliefd op, prachtig gedaan!

Marijke zei

Wow wat mooi Tineke!!!
Ooit wil ik daar ook nog eens ssn beginnen, volgens mij werkt het hetzelfde als kaarten maken?

tineke zei

hoi marijke,
Ja het werkt bijna net zoals met kaarten ipv je stempeladrukje een foto en dan gaat de rest vanzelf.
Ik riep altijd ik begin er niet aan hoor maar het is zo ontzettend leuk om het wel te doen, gewoon proberen hoor. Succes