dinsdag 20 mei 2008

Speciaal voor jou!



Zo even tijd om een kaartje te plaatsen zit even lekker uit te puffen, (met een heerlijk koppie rooibosthee)heb hard gewerkt hier in huis dus het mag even.


Een kaartje gemaakt met chatterbox papier werkt altijd zo lekker omdat het niet zo dik is, vooral als je de voor en binnenkant wil beplakken.



Heb weer de penny black stempeltjes gebruikt, en het
gedichtje heb ik op de computer gemaakt.
Ik heb hiervoor het boopee font gebruikt


Het embellisment voor op het kaartje heb ik bij zo'n kralenstand
op de beur in Rijswijk gekocht, word dus eigenlijk voor
kettingen gebruikt maar vind dit wel prachtig staan zo.


Vandaag is de dakkapel aan de buitenkant geschilderd, nu nog even een afspraakje om de screens te laten plaatsen, en dan is de hobbykamer echt klaar!

En ook als het zonnetje dan schijnt kan ik daar heerlijk zitten
raam open,screens naar beneden en wie doet me wat.
Leuk dat je er weer was, en tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

Tiets zei

een erg moooi kaartje zo zeg! het blijft mooi papier hé dat chatterbox!
Fijn dat alles weer geschilderd is kan er weer jaren tegen zo ..zal wel een heerlijk zijn als die screens hangen kun je nog meer genieten van je hobby paleisje.

sandra_w zei

Wat een schitterend kaartje is het geworden, Tinek! Prachtig papier en wat een mooi gedichtje! Ik zie je al zitten ;) het is ook een super hobbykamer geworden...